Nauda:
Seminaro dalyviai:
• Supras psichoemocinius įtakos darymo principus ir pamatys jų taikymo sritis pardavimuose.
• Sugebės taikyti įtakos darymo principus organizacinėje, komercinėje ir asmeninėje veikloje.
• Sugebės atpažinti įtakos darymo procesus.
• Sugebės parduoti, bendrauti su aplinkiniais sau ir savo organizacijai naudingu būdu.
PAGRINDINĖS SEMINARO TEMOS :
•Įvadas į įtakojimo psichologija
Įtakos darymo evoliucija
Įtakos taikymo sritys
•Psichoemociniai įtakos darymo principai pardavimuose
Abipusiškumas (kaip naudoti mainų principus ir gauti norimą elgesį iš aplinkinių)
Patikimas (kaip sukurti teigiamą įspūdį apie save ir daryti įtaką)
Nuoseklumas (kaip keisti aplinkinių elgesį ir įsitikinimus sukeliant jiems kognityvinį disonansą)
Socialinis įrodymas ir autoritetas (kaip daryti įtaką aplinkiniams pasitelkiant socialines normas ir autoriteto atributus)
Stoka (kaip daryti įtaką aplinkinių elgesiui sukuriant deficito jausmą) •Psichoemocinė įtaka ir komunikacija pardavimuose
Komunikaciniai barjerai silpninantys poveikį
Praktinės užduotys komunikacijos procesui tobulinti
Įtakojimo taikymo galimybių aptarimas
Mokymo metodai: Teorinių modelių pristatymas, interaktyvi paskaita, dalyvių atvejų analizė, modeliuotos vaidmenų užduotys, vaizdo grįžtamasis ryšys.
Mokymų kaina 120 EUR