Mokymų programą sudaro 30 min. trukmės nuotolinės sesijos, kurių kiekvienojekeletas teorinių schemų, keletas praktinių psichologinių įžvalgų ir bent vienas pratimasnamų darbams” – pamąstymui, stebėjimui ar eksperimentui

TEMOS:

Spalio 12d.   9 -10 val.

1. sesija. Kam reikia klientų aptarnavimo standartų? naudos irnepatogumai. Kas kuria, ir kas griauna gerą įvaizdį.

2. sesija. Pokalbio su klientu eiga ir algoritmai. Kaip profesinio išmanymo ir bendravimo įgūdžių derinys sukuria rezultatą.

Namų darbai

Spalio 13 d. 9 -10 val.

3. sesija. ko susideda bendravimas su klientu? Nuo dalykinio etiketo, nusiteikimo priimti ir rodyti pagarbą iki aktyvaus klausymo, nukreipiančio klausinėjimo ir pozityvaus kalbėjimo technikų taikymo.

4. sesija. Situacijos, kai reikalai stringa… Klientų nepasitenkinimas, skundai ir priekaištai. daryti, kad įtampa nevirstų konfliktu?

Namų darbai

Spalio 14d. 9 -10 val.

5. sesija. Konfliktas ir emocijos: tarkim, jau sureagavo abi pusės… Kas padės darbuotojui išlikti objektyviu?

6. sesija. Įprotis būti dėmesingam savo mintims, emocijoms ir impulsams vienaip ar kitaip pasielgtivienas svarbiausių įpročių visiems, kas dirba su kitais žmonėmis. Kaip lavinti? Ir kodėl tuomet mažėja patiriamo streso?

Namų darbai

Spalio 15d. 9 -10 val.

7. sesija. Labai konfliktiški žmonės, ir kaip su jais elgtis. Neadekvačiai reaguojantys ir agresyviai nusiteikę klientai.

 8. sesija. Atvejai, kai manipuliatyvus elgesys pasiteisina ir yra pateisinamas. “Sveiko proto ciklo” schema ir kelios manipuliacijos, naudingos susidūrus su piktai nusiteikusiais klientais.

Namų darbai

Spalio 16d. 9 -10 val.

 9. sesija. Kartų ir kultūrų mąstysenos ir elgesio įpročių skirtumai. Kaip mentaliteto raidos etapų supratimas klientų aptarnavimo specialistui gali padėti suvaldyti konfliktus ir įtemptas situacijas.

 10. sesija. Ir pabaigai daryti, kai nepasiseka… Kaip neprarasti pasitikėjimo savimi ir kitais. Atjauta, dėkingumas ir streso valdymas  

Kaina 1 dalyviui:  95 eur

Pradžia: 2020-10-12 09:00:00
Adresas: Nėra

NUOTOLINIAI MOKYMAI NUO ĮPRASTŲ SITUACIJŲ IKI KONFLIKTŲ SPRENDIMO BEI DARBO SU AGRESYVIAI NUSITEIKUSIAIS KLIENTAIS
  • Adresas : Gudų g. 15, Vilnius
  • El paštas : info@apertumas.lt
  • Tel : +37060866739
  • Įmonės kodas : 304975586