Nauda seminaro dalyviams:
Sužinos, kokios yra konflikto priežastys;
Aptar, koks elgesys konflikto metu yra konstruktyvus, o koks dar labiau gilina konfliktą?
Išmoks, kaip atsakyti į nemalonias ir netikėtas replikas, prieštaravimus, manipuliaciją?
Praktikuosis, kaip valdyti savo reakcijas, kūną ir kalbą konflikto metu.
Sužinos, kaip konstruktyviai išsakyti reikalavimus ir norus, kad nekiltų konfliktas?
Mokysis, kaip tarpininkauti konfliktuose
PAGRINDINĖS MOKYMO TEMOS:
1. Konfliktų priežastys ir „priešnuodžiai“ pretenzijoms bei manipuliacijoms.
Kaip „atremti“ Jums asmeniškai, Jūsų organizacijai bei paslaugoms adresuojamas pretenzijas, išsisukinėjimą ir manipuliavimą? Praktinė užduotis: „Karšta ugnis“. Kaip balansuoti tarp savigarbos ir gero santykio išlaikymo?
2. Kaltinimo situacijos: konstruktyvūs ir rizikingi veiksmai.
kaip reikėtų elgtis, kai girdite pretenzijas, kurias galima patenkinti?
savo pozicijos išlaikymas ir “ne” pasakymas, kai negalime patenkinti kylančių poreikių?
kaip elgtis padarius klaidą. “Gaisro gesinimas”.
kaip konstruktyviai išsakyti nepasitenkinimą, pristatyti „blogus“ (nepopuliarius) sprendimus?
kaip tarpininkauti konflikte?
3. Greiti įtampos valdymo metodai darbo vietoje.
Praktinės užduotys: konkretūs pratimai darbo vietoje, kai negali „pabėgti“: minčių kontrolė. Vizualizacija. Kvėpavimas. Kūno kalbos valdymas prieš ir o konfliktinių situacijų.
4. „Sudėtingų“ žmonių „tipai“ ir bendravimas su jais: agresyviais, galimai neadekvačiais / apsvaigusiais, plepiais, nekantriais, „labai užsiėmusiais“, išsisukinėtojais, „visažiniais teisuoliais“, skeptikais, „kankiniais“ ir kt.
Dalyvio mokestis: 135 EUR