Apie seminarą:
Bendradarbiavimo kultūra – tai darbo atmosfera, kurios tikslas yra maksimaliai atskleisti darbuotojų skirtingus įgūdžius ir kompetencijas dirbant komandoje. Šiandieninėse organizacijose kūrybiškas, kokybiškas, glaudus bendras darbas su kitais augina organizacinį ir asmeninį efektyvumą. Darbuotojai dirba komandose, sudarytose konkretiems projektams spręsti, taip pat dirba virtualiose komandose su kolegomis, tiekėjais, klientais. Kad ir kokia būtų komandų jūsų darbo vietoje kilmė ir profilis, jūsų organizacijos sėkmė priklauso nuo jų. Saugiai komandoje besijaučiantis žmogus moka pasirinkti geriausius veikimo būdus, geba derinti savo ir kitų komandos narių interesus bei tikslus, priimti tinkamus sprendimus, bendrauti ir bendradarbiauti su kolegomis, aktyviai ir kokybiškai dirbti. Kai kiekvienas žmogus jaučiasi reikšmingas kolektyvui, tobulėja kaip asmenybė, auga jo pasitenkinimas darbu, savivertė bei pozityvi įtaka komandos ir organizacijos rezultatams.
Kiekvienas mokymų dalyvis:
Įsigilins į bendravimo ir bendradarbiavimo auginimo galimybes.
Susipažins su savo emocinių reakcijų pažinimo ir nukreipimo būdais bei to svarba bendradarbiavimo puoselėjimui.
Įgis gebėjimų įvairiose situacijose orientuotis į sprendimus.
Gebės efektyviau klausyti ir girdėti kitą žmogų.
Pajaus savo indėlio į bendradarbiavimą ypatingą vertę.
SEMINARO TEMOS :
1.Bendruomenė, bendravimas, bendradarbiavimas. Kas bendro?
2.Kokio bendravimo siekiame tarpusavyje?
3.Bendradarbiavimo kultūros bruožai.
4.Bendradarbiavimo kultūros puoselėjimas per įdarbinimą, naujokų įtraukimo procesą, mentorystę, veiklos vertinimo procesą, kuris apdovanoja už bendradarbiavimą.
5.Sprendimų aptarimas, efektyvumas ir įgyvendinimas komandoje.
6.Savo emocinių reakcijų ir įprastų reagavimo būdų atpažinimo vertė bendravimui ir bendradarbiavimui.
7.Atvirumas kito nuomonei ir empatija.
8.Klausyti ir girdėti.
9.Kiekvieno asmens indėlio į bendradarbiavimą vertė ir įtaka greta esantiems.
Mokymų kaina dalyviui: 135 EUR