MOKYMO TEMOS :

Susipažinkime… Bendravimas mano darbe, jo tikslai ir situacijos

Pozityvus įvaizdis ir efektyvi komunikacija – tai vieni dažniausių, bet ne vieninteliai komunikacijos tikslai. Komunikacijos tikslų konkrečiose situacijose suvokimas ir įsisąmoninimas – svarbi komunikacijos dalis bendravimo būdo ir stiliaus pasirinkimui. Bendravimas laiškais, telefonu ar/ir “gyvas” bendravimas. Kodėl vieniems žmonėms patogiau vienaip, o kitiems kitaip? Trūkumai ir privalumai, jei turime galimybę pasirinkti…

Etiketas ir psichologiniai bendravimo dėsningumai. Kodėl ne visuomet etiketo žinojimas padeda pasiekti bendravimo tikslus? Ir dėl ko tuomet dalykiniame bendravime etiketo laikytis yra  naudinga?

Bendrieji bendravimo telefonu aspektai etiketo požiūriu: skambučio laikas, atsiliepimo būdai, ką daryti kai negaime atsiliepti, peradresavimas ir pan. … Bendravimas telefonu su klientais atsižvelgiant į klientų aptarnavimo standartus.

Bendrieji el. susirašinėjimo aspektai: etiketas, atsižvelgimas į psichologinius dėsningumus ir klientų standartus.

Pozityvi kalba.

Kalbėjimo technikos telefoninio pokalbio metu. Pokalbio elementai. Pagrindiniai  dalykinio bendravimo įgūdžiai ir įpročiai: pagarbaus santykio palaikymas, klausymas ir girdėjimas, kalbėjimas ir informacijos pateikimas, klausimų uždavimas ir domėjimasis, grįžtamojo ryšio davimas ir gavimas.

Bendravimas ir bendradarbiavimas. Į dialogą orientuotas bendravimas – abipusiai naudingų tikslų siekimui, siekiant susitarimo.

Įtampą keliančios situacijos komunikacijoje: skirtingi požiūriai, kaltinimai, konfliktai ir kt.. Konfliktinių situacijų prevencijai – pagrindinių dalykinio bendravimo įgūdžių naudojimas. Situacija jau susiklostė? Priešistorės įsivertinimas…

Nepatenkinti klientai. Pokalbio eiga susidūrus su kaltinimais ir nepasitenkinimu.

Emociškai sudėtingi žmonės, jiems būdingi elgesio ir mąstysenos įpročiai. Kontakto palaikymas su agresyviai ir neadekvačiai reaguojančiais asmenimis.

Savo emocijų valdymas įtampą keliančiose situacijose ir po jų.

Mokymų kaina: 125 EUR  (dalomoji medžiaga, sertifikatai)

Pradžia: 2022-05-26 09:00:00
Adresas: Nėra

    NUOTOLINIAI MOKYMAI BENDRAVIMAS TELEFONU IR ELEKTRONINIU PAŠTU – POZITYVAUS ĮVAIZDŽIO IR EFEKTYVIOS KOMUNIKACIJOS GARANTAS. KONTAKTO PALAIKYMAS SU EMOCIŠKAI SUDĖTINGAIS ŽMONĖMIS
    • Adresas : Gudų g. 15, Vilnius
    • El paštas : info@apertumas.lt
    • Tel : +37060866739
    • Įmonės kodas : 304975586