NAUDA: 

Socialinė medija leidžia mums greitai gauti informaciją ir patiems dalyvauti naujienų kūrime. Ji leidžia žinoti viską apie visus arba tiek, kiek sąmoningai arba nesąmoningai leidžia naujienos skelbėjas.  Socialinė medija jau seniai tapo žiniasklaidos priemone ir pramoga bei suteikė mums galimybę savo nuomonę pranešti masėms (kokio dydžio jos bebūtų).

      Kaip naudojamės šia galimybe ir kodėl mums tai turėtų būti naudinga. Kas yra influenceriai ir kaip kuriamas asmeninis brendas?

      Kodėl kiekvienas bet kokio lygio vadovas turėtų valdyti bent kelias socialines medijas?

      Kaip jų pagalba įveikti daryti pokyčius arba įveikti pasipriešinimą pokyčiams?

       Kaip formuoti žinią socialinėse medijose, kad ji būtų įdomi ir atitiktų jūsų tikslus?

      Seminaro metu sužinosite, kaip komunikacijos ir marketingo žinias pritaikyti asmeninio brendo kūrimui, kaip socialinių tinklų etiketas ir komunikacijos strategijos išmanymas padeda karjeroje, kokia yra Facebook, Instagram, Linkedin, Tik-tok socialinių tinklų komunikacijos specifika ir kaip efektyviai bendrauti elektroniniais laiškais.

Seminaras aktualus tiems, kurie didžiąją darbo dalį bendrauja ryšio priemonėmis

SEMINARO TEMOS:

Viešoji komunikacija skaitmeniniais laikais:

•Viešosios komunikacijos formos ir kanalai.

•Viešoji komunikacija žiniasklaidoje ir socialinėse medijose.

•Dalykinės komunikacijos ribos – kiek svarbus etiketas ir etika žodžio laisvės laikais.

Asmeninė komunikacija medijose. Kiek ir kokių komunikacijos kanalų valdome ir kam mums to reikia?

•Socialinių tinklų nauda – asmeninė ir įmonės. Kaip kuriame turinį ir kiek esame autentiški socialiniuose tinkluose?

•Skirtingų kartų komunikacija socialinėse medijose. 

•Žinios kūrimo strategijos ir jos komunikacija.

•Asmeninio brendo kūrimas.

•Pokyčių valdymas informavimo pagalba.

•Gerųjų komunikacijos pavyzdžių socialinėje medijoje analizė.

Socialinė žiniasklaida – mūsų valdoma/nevaldoma medija. Kokia mūsų komunikacijos strategija?

•Facebook, Instagram, Linkedin, Tik-tok socialiniai tinklai – komunikacijos specifika.

•Vizualinė komunikacija, ką komunikuojame vaizdais? Žinutės strategija

•Reputacija socialiniuose tinkluose. Kaip ją valdyti ir nesugadinti.

•Didžiųjų duomenų galia ir ateities prognozės.

Bendravimo elektroninėje erdvėje etiketas (,netiketas”).

•Ką elektoriniai laiškai sako apie mus ir apie įmonę?

•Kaip atrodyti patikimam bendraujant elektroniniais laiškais?

•Didžioji dauguma laiškų lieka neatidaryti arba iki galo neperskaityti. Kaip rašyti laiškus, kad juos perskaitytų?

•Pagrindinės elektroninio bendravimo taisyklės.

Nuotolinių mokymų kaina: 110 EUR

Auditorijoje Vilniuje :  125 EUR

Pradžia: 2020-11-06 09:00:00
Adresas: Vilnius seminaro vieta tikslinama

VIEŠOJI KOMUNIKACIJA SOCIALINĖJE ŽINIASKLAIDOJE IR KITOSE ELEKTRONINĖSE KOMUNIKACIJOS PRIEMONĖSE
  • Adresas : Gudų g. 15, Vilnius
  • El paštas : info@apertumas.lt
  • Tel : +37060866739
  • Įmonės kodas : 304975586