Seminare bus atsakyta į šiuos klausimus:
Kaip informuoti, kad gautume grįžtamąjį ryšį – reakcijas iš kitų atsakingų žmonių?
Kaip elgtis, kai nesulaukiame reakcijos?
Kuo skiriasi abejingumas ir neaiškumas?
Kiek veiksminga komunikacija yra… motyvacija?
Kaip didinti komunikacijos aiškumą ir užtikrinti sklandų bei operatyvų susikalbėjimą? Keletas komunikacijos tyrimų pavyzdžių – mūsų praktikai.
Šio seminaro tikslas – pristatyti veiksmingos vidinės komunikacijos tarpusavyje procesui reikalingas nuostatas ir nurodyti gaires įgūdžių tobulinimui. Seminaro metu lektorė, remdamasi savo asmenine ir įvairių organizacijų patirtimi, apibendrins praktines žinias, pasidalins padarytais atradimais bei padės rasti sprendimus, kaip elgtis sudėtingose komunikavimo su kolegomis ir klientais situacijose.
Mokymų temos:
I. Vidinės komunikacijos procesas:
Tipiškos komunikacijos klaidos.
Kolegų įtraukimas, sudominimas.
Kalbėtojo klaidos ir kaip jų išvengti?
Klausytojo klaidos ir kaip jų išvengti? Aktyvaus klausymo metodai.
Pozityvi kalba.
Nežodinės komunikacijos priemonės.
II. Motyvuojanti komunikacija: kaip užtikrinti grįžtamojo ryšio gavimą?
Kaip informuoti, kad gautume grįžtamąjį ryšį – reakcijas iš kitų atsakingų žmonių?
Kaip elgtis, kai nesulaukiame reakcijos?
Kuo skiriasi abejingumas ar neaiškumas?
III. Vidinė komunikacija mūsų organizacijoje: susitarimai.
IV. Emociniai ir loginiai vidinės komunikacijos aspektai.
Kaip pristatyti save ir savo poziciją?
Sudėtingos komunikavimo situacijos.
Atsakymas į keblius, provokuojančius, neigiama nuostata „persunktus“ klausimus.
Komunikavimo užduotys ir išvados.
Mokymų kaina dalyviui : 135 EUR