Stebint viešumą, susidaro įspūdis, kad viena krizė veja kitą – klimpsta politikai, įžymybės, įmonės ir organizacijos.
Gyvename krizių laikmečiu?
Laikai, kai krizė kildavo tik nutikus didelei nelaimei, paveikus didelę visuomenės dalį ar žiniasklaidai atkapsčius slaptus įmonės dokumentus, jau seniai praeityje. Dabar nemažai rūpesčių įmonėms gali sukelti ir vienas žmogus, pavyzdžiui, nusipirkęs brokuotą prekę, nepatenkintas pietumis ar… gaunamu atlyginimu. Pakanka pasiskųsti draugams, parašyti apie tai feisbuke arba pasiūlyti temą žiniasklaidai, kuri jų imasi itin noriai
Geriausias krizių valdymas yra tuomet, kai krizės neištinka. Prevencija yra krizių valdymo pagrindas. Anksčiau didesnės įtakos konfliktuose turėjo žiniasklaida, šiandien paaugo socialinių medijų vaidmuo
Lietuvoje beveik visose srityse yra
krizių valdymo problemų. Nuo krizės nėra apsaugotas nė vienas sektorius ir
įmonė. Tačiau tam pasiruošti galima, o
pasirinkus tinkamą strategiją – krizę net paversti pergale.
Didžiausia
krizių valdymo problema ta, kad šiai sistemai sukurti ir išlaikyti reikia daug
vaizduotės. kad ištisos įstaigos ir jų kompleksai ruoštųsi tam, kas nevyksta
„iš tikrųjų“.
PRAKTINIAI MOKYMAI
Krizių pavyzdžiai:
Operatoriaus „Tele2“ patirta krizė. Ji Lietuvos telekomunikacijų sektoriuje buvo didžiausia per pastarąjį dešimtmetį – be ryšio liko beveik 40.000 keliaujančių klientų. Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pasauliniuose verslo apdovanojimuose „Stevie Awards“ pelnė bronzos statulėlę už krizės suvaldymą
,,Esame nepasiruošę“, feisbuke švystelėjo mums visiems Gitanas Nausėda iš Japonijos įvertindamas gaisrą Alytuje.
Maxima“ kluptelėjo su savo komunikacija, išplatinusi naujienlaiškį su neteisinga šventės data.
Tai, kaip įmonė reaguoja į viešą savo kliento skundą, gali sukelti komunikacijos krizę.
Dėl nejautrumo socialiniam kontekstui
Vadovų netektys, Akcininkų konfliktas , Veiklos išskaidymas , Išorinis veiklos apribojimas , Svarbių partnerių praradimas, Produktyvumo sumažėjimas Svarbių klientų praradimas
Smulkus teisės pažeidimas
Skirta:
privataus ir valstybinio
sektoriaus įmonių darbuotojams
Nauda: Praktiniame seminare apie vieną ryškių aktualijų šiandienos organizacijų pasaulyje – krizių komunikaciją – dalyviai sužinos pagrindinius principus, kaip ruoštis krizėms, kokie yra krizių valdymo principai, iš ko susideda pasiruošimo krizių komunikacijai planas.
Mokymuose dalyviai nagrinės organizacijų „karštus“ atvejus, analizuos buvusių krizinių situacijų raišką žiniasklaidoje ir pagal pateiktus metodus, krizių komunikacijos valdymo modelius, turės galimybę įsivertinti savo organizacijos situaciją bei pasirengimą tinkamai komunikuoti krizės akivaizdoje
PAGRINDINĖS SEMINARO TEMOS :
1. Krizių vadyba ir krizių komunikacija – kaip pasidalinsime atsakomybėmis?
2. Kas yra ir kada jau krizė?
Krizinių situacijų prielaidos – rizikų atpažinimas ir valdymas
3. Skirtingi reagavimo į krizę būdai ir pasirinkimo kriterijai
4. Organizacijos krizių prevencijos ir valdymo sistema 180’
5. 10 žingsnių krizių komunikacijos pasiruošimo planas
6. Laiko valdymas ir žmogaus elgsena bei atsakomybės krizinės situacijos akivaizdoje
7. Pagrindiniai bendravimo su išore principai
Dalyvio mokestis 95 eur
Dienotvarkė
13:00 – 14:30 Mokymų sesija
14:30 – 14:40 Pertrauka
14:40 – 16:00 Mokymų sesija
16:00 – 16:10 Pertrauka
16:10 – 17:20 Mokymų sesija
5 ak.val. (nuo 13.00 – 17.20 val.)