NAUDA :
KAM SKIRTA: Puikiai tinka skirtingų organizacijų žmonės (geriausia vadovai arba sprendimus priimantis asmenys).
Veiklos tęstinumo planas (angl. business continuity plan) – organizacijos vidaus dokumentas, nustatantis kokių veiksmų reikia imtis ištikus incidentui, kuris, iš dalies, arba visiškai sutrikdo įprastinį organizacijos darbą.
Veiklos tęstinumo planu siekiama
preliminariai nustatyti tipinį reagavimą į nenumatytą situaciją ir taip
minimizuoti arba išvengti neigiamų padarinių.
Esminis veiklos tęstinumo plano tikslas – apibrėžti veiksmus, priemones
ir išteklius, atsižvelgiant į maksimalų galimą organizacijos neveikimo terminą,
būtiną greitai ir efektyviai atstatyti sutrikusią veiklą arba numatyti
alternatyvas, leisiančias atkurti bent pačius būtiniausius procesus. Veiklos
tęstinumo planai yra rengiami kaip visai organizacijos veiklai, taip ir
organizacijos valdomoms informacinėms sistemoms.
Incidentų, kuriuos turėtų apimti veiklos tęstinumo valdymo planas, paprasčiausiai pavyzdžiai:
-Sunkiai susirgo įmonės vienintelė buhalterė;
-Sutriko buhalterinės apskaitos sistema;
-Nustojo veikti elektroninė parduotuvė;
-Sudegė arba buvo apiplėštas įmonės biuras.
Ir t.t.
Kas bus aptarta MOKYMUOSE:
Trukmė 5 ak. val.:
–
Kas tai – Veiklos tęstinumo valdymo planas (VTVP)?
– Kuo organizacijos VTVP skiriasi nuo Informacinių technologijų
VTV?
– Gero VTVP kriterijai
– Kaip parengti VTVP?
– Kaip išbandyti VTVP?
Mokymų kaina dalyviui : 95 eur ( dalomoji medžiaga ir pažymėjimai)