Kiekvienas seminaro dalyvis išmoks efektyviai bendrauti, sudaryti patikimą įspūdį susitikimo metu (sveikinimasis, bendravimas, apranga), pakviesti, sutikti, priimti klientus, dalykiškai kalbėti telefonu, bendrauti elektroniniu paštu, tinkamai bendraujant tarpusavyje ir su klientais pagerinti savo ir įmonės įvaizdį.

Metodai

Teorinė medžiaga, inscenizavimo pratimai, situacijų analizė, diskusija, įgūdžių formavimo pratimas.

SEMINARO TEMOS:

Dalykinis etiketas – kaip priemonė siekti įmonės komunikacijos efektyvumo.

Asmens ir įmonės įvaizdis ir jo reikšmė pritraukiant klientus ir susikalbant su jais.

Kalbėjimo manieros ir elgsenos reikšmė karjerai ir įmonės sėkmei.

Dalykinių susitikimų protokolas.

Pirmas įspūdis: prisistatymas, pasisveikinimas, susipažinimas, supažindinimas. Praktinė užduotis.

Neverbalinės komunikacijos svarba bendravime: rankos paspaudimas. Kas, kam ir kaip tiesia ranką? Praktinė užduotis.

Tinkami gestai – kaip sudaryti dalykiško žmogaus įspūdį ir kaip suprasti pašnekovo neverbalinę kalbą? Pasitikinti kūno kalba bendravimo metu (akių kontaktas, veido išraiška, balso ypatybės, kūno padėtis…). Praktinė užduotis.

Vizitinės kortelės, kaip patikimumo atributas. Vizitinių kortelių reikšmė bendravime.

Protokoliniai aprangos reikalavimai įstaigoje ir oficialių renginių metu.

Vyrų dalykinė apranga, dalykiškumo ribos. Moterų dalykinė apranga, dalykiškumo ribos.

Avalynė, aksesuarai, kvepalai, higiena. Detalės, gadinančios dalykinį įvaizdį.

Kokią informaciją siunčiame savo išvaizda? Praktinė užduotis.

Apibendrinimas: situacijų analizė.

Bendravimas su svečiais, klientais.

Biuro aplinka, pasitinkantis asmuo, jo darbo vieta, įvaizdis, elgesys.

Svečių, klientų pasitikimas, susodinimas. Svečių priėmimo specifika darbo kabinete, svečių kambaryje.

Derybų etiketas, kas padeda, o kas trukdo?

Dalykiškos vaišės, dovanos.

Bendravimas su ,,sunkiaisklientais, konfliktinių situacijų sprendimas.

Pozityvus bendravimas, ar galima išvengti konfliktų ir kodėl mums tai naudinga?

Ką daryti, kai mus kaltina? Praktinė užduotis.

Konfliktų atsiradimo priežastys ir sprendimo būdai. Darbas su kliento prieštaravimais. Praktinė užduotis.

Bendravimas telefonu  ir elektroniniu paštu.

Telefoninis etiketas: kada skambinti, kaip atsiliepti.

Problemų sprendimas telefonu, naudojant tinkamą kalbėjimo telefonu manierą.

Bendravimas ryšio priemonėmis su sunkiais klientais. Ryšio priemonės – įvaizdžio dalis.

Bendravimo elektroninėje erdvėje etiketas.

Netinkamas elgesys darbe ir oficialioje aplinkoje bei jo įtaka organizacijos įvaizdžiui.

Dalyvio mokestis : 120 EUR

Pradžia: 2021-10-29 09:00:00
Adresas: Nėra

NUOTOLINIAI MOKYMAI DALYKINIS ETIKETAS IR EFEKTYVI KOMUNIKACIJA
  • Adresas : Gudų g. 15, Vilnius
  • El paštas : info@apertumas.lt
  • Tel : +37060866739
  • Įmonės kodas : 304975586