Seminaras aktualus tiems, kurie didžiąją darbo dalį bendrauja ryšio priemonėmis
Tikslas : supažindinti su efektyvaus telefoninio pokalbio schemomis bei suteikti praktinių bendravimo telefonu įgūdžių; supažindinti su elektroninio bendravimo taisyklėmis, aptarti bendravimo ryšio priemonėmis svarbą asmens ir įmonės įvaizdžiui.
Nauda dalyviams : sužinos šiuolaikinio etiketo reikalavimus telefoniniam pokalbiui,
išmoks suprasti klientų poreikius ir kaip klausimų pagalba pasiekti norimą tikslą;
pagerins kalbėjimo technikas;
išmoks profesionaliai užduoti klausimus ir įveikti konfliktines situacijas;
profesionaliai bendrauti elektroninėje erdvėje.
SEMINARO TEMOS:
Profesionalus bendravimas telefonu ir elektroniniu paštu – pozityvaus įvaizdžio ir efektyvios komunikacijos garantas
Bendrieji bendravimo telefonu aspektai etiketo požiūriu
• Skambučio laikas
• Atsiliepimo būdai
• Skambučio peradresavimas
• Kai negalime atsiliepti
• Skambutis prie svečių
• Profesionalumą/neprofesionalumą demonstruojantis bendravimas
Kalbėjimo technika telefoninio pokalbio metu
• Pozityvus savęs ir įmonės pateikimas
• Kalbos spąstai
• Klientų klausymas, įsiklausymas, paskatinimas kalbėti
• Perfrazavimas. Praktinė užduotis
• Ką daryti kai mus kaltina?
• Kada ir kodėl sunku padėkoti už skambutį?
• Kaip įveikti prieštaravimus. Kalbėjimo technikos. Praktinė užduotis
Elektroninis susirašinėjimas
• Reikalavimai elektroninio laiško rašymui
• Per kiek laiko būtina atsakyti ir kodėl tai būtina
• Specialiųjų ženklų naudojimas
• Konfidencialumas
• Verslo ryšių elektroninėje erdvėje kūrimas
Socialinių tinklų etiketas
• Socialinių tinklų komunikacijos tikslai
• Asmeninis profilis – asmeninis įvaizdis.
• Asmeninio profilio klaidos, turinčios įtakos karjerai
• Asmeninė komunikacija viešojoje internetinėje erdvėje
Dalyvio mokestis : 120 EUR