Darbuotojai, gavę grįžtamąjį ryšį iš savo vadovo, dažniausiai jaučiasi dėkingi, įvertinti, įkvėpti. Vadovo įvertintas ir įkvėptas žmogus tampa labiau įsitraukęs į savo veiklą ir labiau stengiasi. Tačiau įdomu tai, kad dalis darbuotojų po grįžtamojo ryšio jaučiasi sutrikę. Šis darbuotojo jausmas, ko gero, labai priklauso nuo anksčiau aptarto vadovo gebėjimo teikti grįžtamąjį ryšį – jei jis nekonkretus, klaidinantis ir nenurodantis krypties, darbuotojai tikėtina jausis sutrikę ir demotyvuoti.

Tinkamai suteiktas grįžtamasis ryšys nukreipia darbuotojų elgesį tikslo link, skatina kelti ir koreguoti tikslus, veikia motyvuojančiai ir nurodo tobulėjimo kryptis. Tinkamai naudojamas grįžtamasis ryšys veikia lyg variklis, stumiantis organizaciją į priekį per nuolatinį darbuotojų ugdymą, todėl grįžtamojo ryšio teikimas yra viena svarbiausių vadovo veiklų. Vis dėlto nei vadovai, nei kiti darbuotojai dažnai nemėgsta teikti grįžtamojo ryšio, nes nežino, kaip pateikti informaciją, kad ji būtų tinkamai suprasta ir priimta.

Mokymų tikslas – ugdyti darbuotojų/vadovų gebėjimą teikti grįžtamąjį ryšį pavaldiniams, kolegoms ir vadovams bei priimti grįžtamąjį ryšį iš kitų.

Nauda:

Kuriama atvira ir tobulėti skatinanti darbo kultūra, didinamas darbuotojų įsitraukimas

Darbuotojai gerai žino kaip jiems sekasi darbe

Gerėja efektyvumas ir kokybė, tuo pačiu įmonės rezultatai

Ugdomos kompetencijos:

Aktyvus klausymasis

Grįžtamojo ryšio priėmimo įgūdžiai

Grįžtamojo ryšio teikimo įgūdžiai

Gynybinių reakcijų valdymas

Mokymų metu bus gilinamasi: •Kaip pasakyti darbuotojui, jeigu jis suklydo, nenumušant ūpo ir motyvacijos? •Kaip pasakyti grįžtamąjį ryšį kolegai, kad jis informaciją išgirstų ir priimtų? •Kaip pagirti darbuotoją, kad pagyrimas motyvuotų jį stengtis dar labiau? •Kaip suteikti grįžtamąjį ryšį skirtingų kartų atstovams? •Kaip išklausyti ir pasakyti grįžtamąjį ryšį savo vadovui?

MOKYMO TEMOS:

Įžanga. Grįžtamojo ryšio (GR) svarba.

GR tipai – konstruktyvus ir nekonstruktyvus, pastiprinimas ir nukreipimas.

Kaip skirtingas GR veikia žmonių elgesį

Savęs įsivertinimas. Treniruotė „Surask kamuoliuką“. Atvejų analizė

GR gavimas.

Kaip jaučiasi asmuo prašydamas ir gaudamas GR.

Aktyvus klausymasis.

GR priėmimo schema.

Diskusija. Aktyvaus klausymosi treniruotės. Grįžtamojo ryšio priėmimo treniruotė.

GR teikimas.

GR planavimo ir teikimo principai.

Pastiprinimo schema.

 Nukreipimo schema.

Diskusija. GR teikimo treniruotės.

GR teikimas kaip veiklos vertinimo pokalbio dalis.

Papildomi patarimai.

Apibendrinimas.

Diskusija. Treniruotė – vaidmenų žaidimas.

Dalyvio mokestis 155 EUR

Pradžia: 2019-12-03 09:00:00
Adresas: Viešbutis PANORAMA, Sodų g.14, Vilnius

Aukštesnio lygio komunikacija Grįžtamasis ryšys:kaip jį teikti ir priimti
  • Adresas : Gudų g. 15, Vilnius
  • El paštas : info@apertumas.lt
  • Tel : +37060866739
  • Įmonės kodas : 304975586